måndag 27 augusti 2012

Tillbaka igen


Tillbaka igen efter ett uppehåll från bloggandet som varat nästan ett helt år. Vissa saker blir inte alltid som man tänkt sig. Byta jobb kan bli väldigt bra, men också väldigt fel. För mig blev det skit rent ut sagt. Lurad till tusen av en väldigt bra säljare, som sålde in detta jobb som ett drömjobb till mig. Ledsen och med krutröken pyrandes ur öronen så slutade jag min anställning efter ca 1år.

Nu har jag hittat ett jobb som verkar passa mig som handsken. Jag har blivit arbetsledare på Sundsvalls Bildemontering. Detta betyder att jag numera kan hjälpa alla vocåkare med div reservdelar, och alla andra rallyåkare för den delen. Hör av er bara så ska jag försöka hjälpa er att hitta rätt delar.

Nästa tävling för vår del blir Silja Svängen i Hudiksvall som äger rum den 15.e september återkommer efter det med racerapport.


Inga kommentarer: